
Česká republika 2021
Česká republika - PET FOOD |
Obchody s potravinami a smíšeným zbožím a řetězové drogérie
(bez Makra a sKpecializovaných obchodů/Pet Shops)
Tržby v 1000 CZ
|
|
PET FOOD total |
2020 |
2021 |
% změna 2021
vs 2020
|
DOG FOOD - psi |
2 673 638 |
2 630 503 |
-2 % |
CAT FOOD - kočky |
3 139 670 |
3 466 341 |
10 % |
|
DOG FOOD - psi |
DOG WET (mokré krmivo) |
1 012 845 |
1 014 950 |
0 % |
DOG DRY (suché krmivo) |
773 581 |
677 191 |
-12 % |
DOG TREATS (pamlsky, pochoutky) |
614 432 |
650 368 |
6 % |
DOG CHEWY (žvýkací produkty) |
272 779 |
287 994 |
6 % |
|
CAT FOOD - kočky |
CAT WET (mokré krmivo) |
2 298 757 |
2 497 298 |
9 % |
CAT DRY (suché krmivo) |
670 512 |
738 138 |
10 % |
CAT TREATS (pamlsky, pochoutky) |
160 449 |
218 526 |
36 % |
CAT MILK (mléko) |
9 953 |
12 380 |
24 % |
Slovenská republika 2021
Slovensko - PET FOOD |
Obchody s potravinami a smíšeným zbožím a řetězové drogérie
(bez Makra a sKpecializovaných obchodů/Pet Shops)
Tržby v 1000 EUR
|
|
PET FOOD total |
2020 |
2021 |
% změna 2021
vs 2020
|
DOG FOOD - psi |
50 766 |
53 518 |
5% |
CAT FOOD - kočky |
28 863 |
34 105 |
12% |
|
DOG FOOD - psi |
DOG WET (mokré krmivo) |
20 180 |
22 042 |
9 % |
DOG DRY (suché krmivo) |
19 478 |
18 361 |
-6 % |
DOG TREATS (pamlsky, pochoutky) |
7 367 |
8 836 |
20 % |
DOG CHEWY PRODUCTS (žvýkajcí produkty) |
3 742 |
4 278 |
14 % |
|
CAT FOOD - kočky |
CAT WET (mokré krmivo) |
21 281 |
24 602 |
16 % |
CAT DRY (suché krmivo - granule) |
5 901 |
7 168 |
21 % |
CAT TREATS (pamlsky, pochoutky) |
1 576 |
2 210 |
40 % |
CAT MILK (mléko) |
105 |
126 |
20 % |
NielsenIQ je lídrem v oblasti poskytování komplexního a objektivního pohledu na chování
spotřebitelů na celém světě. Díky inovativní datové platformě a bohatým analytickým
možnostem NielsenIQ umožňuje předním světovým výrobcům a obchodníkům s
rychloobrátkovým zbožím činit odvážná a sebevědomá rozhodnutí.
Pomocí ucelených datových sad a díky jednotnému měření transakcí
poskytuje NielsenIQ svým klientům predikce chování spotřebitelů, díky kterým mohou
optimalizovat výkonnost napříč všemi maloobchodními formáty. Naše otevřená filozofie
integrace dat nám umožňuje vytvářet ty nejvlivnější datové sady o spotřebitelích z celého
světa. NielsenIQ přináší kompletní pravdu.
Společnost NielsenIQ, která je součástí portfolia mezinárodní společnosti Advent
International, působí v téměř 100 zemích, čímž pokrývá více než 90% světové populace.
Další informace najdete na www.nielseniq.com.
NielsenIQ je lídrem v oblasti poskytování komplexního a objektivního pohledu na chováníspotřebitelů na celém světě. Díky inovativní datové platformě a bohatým analytickýmmožnostem NielsenIQ umožňuje předním světovým výrobcům a obchodníkům srychloobrátkovým zbožím činit odvážná a sebevědomá rozhodnutí. Pomocí ucelených datových sad a díky jednotnému měření transakcíposkytuje NielsenIQ svým klientům predikce chování spotřebitelů, díky kterým mohouoptimalizovat výkonnost napříč všemi maloobchodními formáty. Naše otevřená filozofieintegrace dat nám umožňuje vytvářet ty nejvlivnější datové sady o spotřebitelích z celéhosvěta. NielsenIQ přináší kompletní pravdu. Společnost NielsenIQ, která je součástí portfolia mezinárodní společnosti AdventInternational, působí v téměř 100 zemích, čímž pokrývá více než 90% světové populace. Další informace najdete na www.nielseniq.com.